Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping @Scaramanga , visst var det du som hittade dessa snygga band?var hittar man sådana band. Skulle passa perfekt på min gamla omega...
Ping @Scaramanga , visst var det du som hittade dessa snygga band?
2017 eller?Jajamän!
Jag tänkte lägga en beställning framöver så det går bra att anmäla intresse
2017 eller?
Edit: jag är fortfarande intresserad!
Va?! Var det du som bjöd över mig i sista stund!
Gillar den verkligen! Bra storlek, fint verk, trevlig form på boett och patinan på tavlan är nice. Enda som är trist är att guldet skavts bort på sina håll, ger karaktär men hade hellre haft guldet helt.Va?! Var det du som bjöd över mig i sista stund!
Grattis! Fin?
Javafan ryck upp dig! Grönt med gul rand till mig. Dröjesmålsavdrag med tio kronor /dygn från och med idagEventuellt 2016 Du ville ha gröna eller hur var det?
Ett av varje färg, tack.Eventuellt 2016 Du ville ha gröna eller hur var det?
Finns de i 16-18mm är jag superintresseradJajamän!
Jag tänkte lägga en beställning framöver så det går bra att anmäla intresse
Javafan ryck upp dig! Grönt med gul rand till mig. Dröjesmålsavdrag med tio kronor /dygn från och med idag
Ett av varje färg, tack.
Finns de i 16-18mm är jag superintresserad
Äsch, jag har ju väntat längst och du lovade mig gröngult förra gången. Jag lägger på 10% till BCF bara du får tummen ur och beställerHaha 10% påslag på priset för dig!
Dra ett PM. Kan inte garantera färg pga språkförbistringar
Finns bara i ca 21mm.
Skicka PM ni som vill beställa band. Ange antal och önskad färg så ska jag se vad jag kan göra. Garanterar INTE att färg som sagt.
Äsch, jag har ju väntat längst och du lovade mig gröngult förra gången. Jag lägger på 10% till BCF bara du får tummen ur och beställer
Typiskt, men kan ju se rätt schysst ut på min Black Bay.Haha 10% påslag på priset för dig!
Dra ett PM. Kan inte garantera färg pga språkförbistringar
Finns bara i ca 21mm.
Skicka PM ni som vill beställa band. Ange antal och önskad färg så ska jag se vad jag kan göra. Garanterar INTE att färg som sagt.
Typiskt, men kan ju se rätt schysst ut på min Black Bay.
Blå, så ett grönt band med gult skulle vara perfekt!Blå eller röd?
Har kört ett på min Blumo
Blå, så ett grönt band med gult skulle vara perfekt!
En riktig pärla! Snyggt!Idag en certina ds på grisband och ett gammalt originalspänne jag hittat.
Fasen va fintIdag en certina ds på grisband och ett gammalt originalspänne jag hittat.
Tack!En riktig pärla! Snyggt!
Fasen va fint
Bra band och snygg match!
..Jag har ett grisband på väg in från UK.. ska bli kul att se på IWC'n.
Vad finns det för färger?Dra ett PM om du bestämt dig!