Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du sålt Grim...?Blev tvungen att skaffa lite nytt mögel då grim fick ny vårdnadshavare
Då jag skaffade mig en annan möglig gilt 5513 så kändes grim överflödig och sedan tidigare har det funnits intresse om vårdnad från olika håll och så fick det bli.Har du sålt Grim...?
Ok! Din Grim är ju lite av en drömklocka men hade med all säkerhet inte haft råd iaf så bättre att jag glömmer och går vidare Fin ny dinka för övrigt!Då jag skaffade mig en annan möglig gilt 5513 så kändes grim överflödig och sedan tidigare har det funnits intresse om vårdnad från olika håll och så fick det bli.
Den finns kvar på forumetOk! Din Grim är ju lite av en drömklocka men hade med all säkerhet inte haft råd iaf så bättre att jag glömmer och går vidare Fin ny dinka för övrigt!
Åh kan du inte slänga på ett grönt vintageläder? Hade suttit som en smäck!Speedy Tuesday
grönt, guld och vitt?Åh kan du inte slänga på ett grönt vintageläder? Hade suttit som en smäck!
Precis! Perfekt kombogrönt, guld och vitt?
Får fixa ett!
Roligt att du också skaffat dig en! Är det en 145.014 eller som min .034? Länken ser ut att vara till en .034.
TackRoligt att du också skaffat dig en! Är det en 145.014 eller som min .034? Länken ser ut att vara till en .034.
Din boett var fin! Var fick du tag på den?
Även @Spincini har skaffat en (fast racing).
Färgerna i racingtavlan är verkligen mumma! Tidigt 70-tal är grejen
Min MK II har också 1162 länk, ingen koll om den är original eller inte
Vill ha en med svart tavla ocksåFärgerna i racingtavlan är verkligen mumma! Tidigt 70-tal är grejen