.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zenith 1937 på gf-oyster
Visst är det udda och typ oanvändbart. Inte helt ovanligt på denna typen av budgetur dock.Ja precis. Känns lite udda att lägga till en tachyn på en klocka som inte är en kronograf med pushers, men det är klart att det är användbart ändå.
Sicken kalasardinka! Grattis!En lite udda nykomling, en Hamilton dykare från 1970. Från den korta period då Hamilton ägde Buren. Samma storlek på boetten som Autaviorna, dvs 42 mm i diameter, och samma vridring. Mao en rejäl pjäs, måste ha varit gigantisk när det begav sig. Mitt ex är i princip NOS skick, dessutom nyservad och tryckt till 200m. Redo för bad mao
Vilket fint skick! Stor tumme upp!En lite udda nykomling, en Hamilton dykare från 1970. Från den korta period då Hamilton ägde Buren. Samma storlek på boetten som Autaviorna, dvs 42 mm i diameter, och samma vridring. Mao en rejäl pjäs, måste ha varit gigantisk när det begav sig. Mitt ex är i princip NOS skick, dessutom nyservad och tryckt till 200m. Redo för bad mao
Supersnygg!En lite udda nykomling, en Hamilton dykare från 1970. Från den korta period då Hamilton ägde Buren. Samma storlek på boetten som Autaviorna, dvs 42 mm i diameter, och samma vridring. Mao en rejäl pjäs, måste ha varit gigantisk när det begav sig. Mitt ex är i princip NOS skick, dessutom nyservad och tryckt till 200m. Redo för bad mao
Pinga experten, @Fixoflex !Amphibia, med gulnad tavla, äkta eller inte är frågan...!? Tuggummi uppdraget fanns där i vilket fall.
Nopes, det tror jag inte - det ingraverade efternamnet på baksidan är engelskt.
Ah! Alltid kul med en gammal ingravering ändåNopes, det tror jag inte - det ingraverade efternamnet på baksidan är engelskt.
Visst är det, börjat uppskatta det mer och mer på gamla ur. Brukar vara en bra indikator på om uret blivit polerat eller ej också.Ah! Alltid kul med en gammal ingravering ändå
Ja precis och ger uret en helt annan själ. Letar nästan enbart efter graverat nuförtiden.Visst är det, börjat uppskatta det mer och mer på gamla ur. Brukar vara en bra indikator på om uret blivit polerat eller ej också.
Bra öga! Visst är det så, men den passade inte riktigt så jag får jaga vidare.Haha...
Pattex, gatkritor och något mindre darrig fingrar än mina är allt du behöver
Schysst! Där ser man vad nyttigt det kan vara att ha en Accurist Marinograf liggande!
Den ser ok ut! Det är en sk "albatros" Vostok amphibia! Det är nog en fuktskada på tavlan!Amphibia, med gulnad tavla, äkta eller inte är frågan...!? Tuggummi uppdraget fanns där i vilket fall.
Har inget med min skumögda blick att göra. Visste du hade Accuristen som @Donkii vaskade till mig och såg att du knep Titusen. Bra duo och en sladdrig vridring har ingen dött av i den här tråden!Bra öga! Visst är det så, men den passade inte riktigt så jag får jaga vidare.
Idag blev det en annan på gf-oysterÅh vilken härlig rackare