Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Purfärsk Flinga
Efter service kommer den här sitta som klistrad
Sälj den nu till mig! Genast
Kör samma bild här som på dagen klocka - det är ju samma ur och det är vintage.
36mm nyservad Tissot från 50-talet.
Trevligt litet ur. Tyvärr är det inte originalkrona på, så om någon har en över får ni gärna PM-a
Det är nog sant att den som satt innan service var utan logga. Var förmodligen orginal, men den bytte urmakaren ut mot en nyare, större och inte lika snyggt rundad - "Den var så sliten". Tänkte inte så mkt på det när jag hämta ut den, men nu tycker jag den skulle varit kvar.Fina bandhorn på den där.
Personligen har jag aldrig sett en Tissot från 1940 eller tidigt 50-tal med märkt krona, om det är det du menar med originalkrona?
Det är nog sant att den som satt innan service var utan logga. Var förmodligen orginal, men den bytte urmakaren ut mot en nyare, större och inte lika snyggt rundad - "Den var så sliten". Tänkte inte så mkt på det när jag hämta ut den, men nu tycker jag den skulle varit kvar.
Luftar en gammal U.G idag!
Jävlar va stor bilden blev! Sorry.
Fin! Hur många dinkor har du egentligen?Idag hade jag tänkt mig att röja i skogen. Men det är för blött.
Får bli till att jäsa runt hemma med Moran och laga en god Gulasch!
Jag har minskat innehavet lite. Nu är det 32 fungerande och ett 20-tal med servicebehov. Insinuerar du att det kan bli för många?Fin! Hur många dinkor har du egentligen?
Nänä, tror snarare du bör öka på lite!Jag har minskat innehavet lite. Nu är det 32 fungerande och ett 20-tal med servicebehov. Insinuerar du att det kan bli för många?
Kul att se dig här, Jens...och den UG:n är fin...Luftar en gammal U.G idag!
Fet Jens! Själv kör jag på denna tillsvidare...