Den som var på tratten?
Stämmer bra. Den va riktigt grisig när jag fick den. Bättre skick än vad det såg ut att vara på de dåliga bilderna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den som var på tratten?
Saknar min....
Grattis! !!
Fick hem en sån här liten rackare idag.
Tack! Får bli att slänga på ett läder när man kommer hem.
Fick hem en sån här liten rackare idag.
Stämmer bra. Den va riktigt grisig när jag fick den. Bättre skick än vad det såg ut att vara på de dåliga bilderna.
Var och nosade på den jag med men drog mig ur. Hur mår verket?
Grattis måste jag ju säga också
galet vacker, vilken tavlaFörsöker få lilleman att somna medan jag tittar på denna:
Svårt att se sig mätt på,den, thin striped guilloche eller vad man nu kan kalla strukturen. Ser att det blir lite moiréeffekt på min platta eller så är det jag som är trött...galet vacker, vilken tavla
Ligger ute på sälj
Har kör med denna under dagen.
Kameran är en Minox 35 EL från senare halvan av sjuttiotalet.
Är det inte en liknande klocka Bono i U2 brukar ha?
Jäkligt snygg! Börjar snegla mer och mer på en DJ...Korspostar denna bara för att jag är så jäkla nöjd!