Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smyger in dagens nyförvärv.
Kvällens vintageur.![]()
Fullständigt ofotograferbart ljus hemma. Får invänta dagsljuset.Egen tråd. Bättre bilder. Pronto. Tack.
Den där är riktigt cool!
Japanska pinnar!![]()
Fullständigt ofotograferbart ljus hemma. Får invänta dagsljuset.![]()
Den där är riktigt cool!
Fattar man inte varnings texten,då gäller det inte,eller?Japansk "du kommer att dö om du fortsätter" text? Mycket vackrare än RÖKNING DÖDAR!
Håller med fullständigt!Tack! Helt uppriktigt så tycker jag det är svårt att hitta mer pang för pengen. Med gul tavla ger den en riktigt kul färgkombination, som man inte tröttnar på i första taget![]()
Stort tack för tipset.Kolla med Jonathan aka Seikoswede aka jmk500 på e-bay. http://www.ebay.co.uk/usr/jmk500 och kolla även hans "shop" där. Han är något av en 6139-expert, och har bra grejjer. Han kan även ha bättre begagnade delar, som han dock inte har ute på e-bay. Bara att mejla och fråga. Han har hjälp att skaffa fram en hel del grejjer till mig.
Hehe, jag älskar den verkligen, och jag som var totalt emot vintage innan... Det finns tydligen hopp fär alla där ute..Känns som jag sett klockan förut
Kör på!
En gammal trotjänare idag. Trevlig helg!
Väldigt fin den där! Hur stor är den?Så jäv_a fin!
Aha, My misstakeGanska rejäl men fråga Kettil då klockan är hans![]()
Så jävla snygg! Seiko SQ är underskattad! Lyfter den av dig om tröttnarTenta imorrn, perfekt tillfälle att plöja igenom 129 sidor. Nästa inköp blir lätt vintage.
![]()