Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske fortfarande forumets finasteDen her har faatt alt foer lite armtid paa sistone. Faar visa upp den medan den fortsatt er forumets aeldsta.... @Compiss
Stämmer ☺
Riktigt spännande och fin variation på din samling, inspirerande att se!!!Några iaf
Mycket trevlig!Dags att presentera denna nyservade skönhet för er mögeljunkies. Diggar den mycket!
Underbart ärligt patinaHeuer Autavia 3646 2nd execution
Vad är det för boett? Känner inte igen den?Dags att presentera denna nyservade skönhet för er mögeljunkies. Diggar den mycket!
Dags att presentera denna nyservade skönhet för er mögeljunkies. Diggar den mycket!
Jag inbillar mig att det är samma som på typ Autavia. Den är inte märkt mellan bandhornen dock, kanske tyder på att det är något ihopplock?Vad är det för boett? Känner inte igen den?
Nej, detta är en annan boett. Har du fler bilder? Är boetten märkt?Jag inbillar mig att det är samma som på typ Autavia. Den är inte märkt mellan bandhornen dock, kanske tyder på att det är något ihopplock?
Nej, detta är en annan boett. Har du fler bilder? Är boetten märkt?
Ser inga märkningar på utsidan. Vad är domen?Nej, detta är en annan boett. Har du fler bilder? Är boetten märkt?
Charles Gigandet-skeppet på baksidan
Osäker, inte sett en likadan innan. Har du hittat fler? Bilder på insidan?Ser inga märkningar på utsidan. Vad är domen?
Ser ut som samma boett som många Gigandetkronografer körde med? Eller är jag helt ute och cyklar?Osäker, inte sett en likadan innan. Har du hittat fler? Bilder på insidan?