Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha... Ser bra ut! Tack själv
Nu väntar vi ju bara på ett trevlig WS från @CarlTorkel ..Hahaha... Ser bra ut! Tack själv![]()
Japp, men han får dock inte posta den i denna tråd, men det får jagNu väntar vi ju bara på ett trevlig WS från @CarlTorkel ..
Coolt med Aqualung/U.S. Divers-loggan!Doxa 300t Sharkhunter
![]()
Coolt med Aqualung/U.S. Divers-loggan!
Aaaaah! Så jävla avis! Jag vill också haDoxa 300t Sharkhunter
![]()
Härlig! Gratulerar!Självklart ska en vintageklocka komma i paket med vintagefrimärken!
![]()
En seamaster ref 2848-1 från 1954-55!
(Ny krona ska på)
![]()
Härlig patina och tavlan ser nästan orange ut. Trevligt opolerad boett (Repigt glas inte tavla)
![]()
Riktigt nöjd!
![]()
Tack för hjälpen @Aurum
Jäklar så fin!Doxa 300t Sharkhunter
![]()
Tack J! Det gav verkligen mersmak när jag hade din hemma hos mig förra sommaren!Härlig! Gratulerar!
Inget att vara avis för, bara ut och jagaAaaaah! Så jävla avis! Jag vill också ha
Grymt fin o grattis till en asgrym dinka![]()
Tackar! Åldrats med värdighetJäklar så fin!
Fin patina och trevligt med Aqualung-loggan!
Stort grattis![]()
Grattis! Fin patina på den! Skönt att allt gick bra!Doxa 300t Sharkhunter
![]()
Redial? Mycket Omegavibbar...Trevlig helg vintagevänner
![]()
Ingen aning. Fick den i inbyte. Finns väl dåligt med pålitliga referensobjektRedial? Mycket Omegavibbar...
Tycker det ser ut som en "Birdie num-num"......?Ingen aning. Fick den i inbyte. Finns väl dåligt med pålitliga referensobjekt![]()
Tycker det ser ut som en "Birdie num-num"......?