Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har årecis själv mottagit en 79:a
Jag försöker gottgöra denna Zodiac Seawolf för att jag lät den ligga hos postombudet i tre dagar innan den hämtades ut, sorry! Som plåster på såren får du ett nytt band:
![]()
Riktigt vass den där! Grattis!Jag försöker gottgöra denna Zodiac Seawolf för att jag lät den ligga hos postombudet i tre dagar innan den hämtades ut, sorry! Som plåster på såren får du ett nytt band:
![]()
Blå tavla och skimmer från räfflad bezel och jubilee är fantastiskt upplyftandebild på härlig dj
Tackar! Jag har suktat efter en Seawolf i många år men har av olika anledningar inte kommit till avslut. Nu när den sitter på armen känns det rätt, den där speciella klockkärleken finns där. Väldigt mycket klocka för pengen.Fantastisk snygg!
Grattis Ariste till en av det snyggaste klockorna som tillverkats!
Tack ska du ha, den får stanna så länge den vill!Riktigt vass den där! Grattis!
mvh
theargonaut
En klocka jag fick av John R i OTV förut, riktigt snygg med skön tropic tavla, klockan i sig är nog inte värd några större summor men jag gillar den som FAAAN, satte på en Hirsch Lizard och den lyft något enormt...
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där gör verkligen skäl för frasen "LUX" på tavlan!