Lunkan30
Basic
På nytt band från @rogart-63. Grymt nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bonusbild:Nyförvärv!
Wittnauer kronograf med valjoux 72 som behöver lite kärlek.
Härliga blånerade visare:
(Glaset sitter löst, därav tejpen...)
Den blev ju supernajs. Men det är en 1675/3, inte en 16753.Varit och hämtat en 16753 på lunchen
Jag har mycket att lära men är supernöjd fastän jag inte har koll på refénDen blev ju supernajs. Men det är en 1675/3, inte en 16753.
Så jävla skönt att du har skaffat en! Då tappade jag suget helt på en dyr 1675. Nu vet jag att det är en tönt klocka
Glad to help.Så jävla skönt att du har skaffat en! Då tappade jag suget helt på en dyr 1675. Nu vet jag att det är en tönt klocka
Träffsäkert, trendmedvetet och hipster-svårt-koolt på samma gång!Om någon har svårt med matchningar och behöver stiltips är det bara att hojta.
En GF-länk? Ser ut att vara bra bredd på den? Lite ultraljudsbad bara...Behövs en stötsäker, på match i am. fotboll
Ja nog behöver den ett hälsobad, mkt DNA resterEn GF-länk? Ser ut att vara bra bredd på den? Lite ultraljudsbad bara...
Grattis! Fin lite våfflaTrillade in en liten Tudor idag.
Fan, den där känner jag igen! StiligGedigen Vialux. Modell i helstål för ovanlighetens skull
i
Ja det är klart att du gör!Fan, den där känner jag igen! Stilig
Tack! Mm, våfflaGrattis! Fin lite våffla