Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
StunningBaby blue..
Den får du inte sälja!
Nej det kan jag lova att jag inte ska , den sitter säkrare än allt annat i lådanDen får du inte sälja!
Grym! Spanar faktiskt på en likadan som är både års och månadsklocka. Får se om den drar iväg i pris.Årsklocka från Seiko dök upp i morse
6138-0030
Grymt cool tycker jag.
Grym! Spanar faktiskt på en likadan som är både års och månadsklocka. Får se om den drar iväg i pris.
Hur är den att bära? Kan man bära upp den med ett par tjänstemannaarmar?
Stiligt! Du är gubbklockornas och läderbandens okrönte konungUG med nytt präglat kalvskinnsband
Jäkligt fin och lädret passar perfektDate+Day idag...
Det är inte varje dag man ser en diver, grattis till en väldigt trevlig klocka
Alltid roligt att se med svensk dagskivaSeiko 6139-6012 från 1972
Jag vet, var extra glad när jag fick reda på. På bilderna var det engelska. Fantastisk lätt o ställa in också. Lätt tryck ändrar endast datum. Hårt tryck ändrar bådaAlltid roligt att se med svensk dagskiva
Varför lida en hel dag bara för att bevisa för dig själv vad du redan vet?
Se hur länge man tycker Nato är kul. Typ 1 dag?