Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Facit är inte fel, utan alla rätt!
Länge sen det blev en post här, men nykomlingen 1625 från 1968 med vikt jubilee, platsar väl
YepTjusig? Gripenbro?
Tackar . Nä, dom är inte helt vanliga. Från 1968 med vikt 1651 jubilee, i fint skick dessutom. Precis tryckt den till 5bar ok .Då förmodar jag att ett grattis sitter på sin plats. Inte ofta man springar på en sådan!
Tackar . Nä, dom är inte helt vanliga. Från 1968 med vikt 1651 jubilee, i fint skick dessutom. Precis tryckt den till 5bar ok .
Det är nog helt rätt. Nu har ju jubilee alltid varit en skön länk och den vikta är mjuk som smör om det inte är för mycket stretch i den. Den här är kompakt och bra, mjuk och följsamDet var så lite. Imponerande! Skicket ser prima ut. En "vanlig" Datejust i all ära men det är alltid skönt att skilja sig lite från resten.
Jag har dessvärre aldrig ägt en vikt Rolex-länk, hur är dom? Jag har småhåriga på armar och jag vet att åtminstone billigt skräp är specialutvecklade för att trimma mansarmar på hår.
Min gamla Casio från 70-talet var omöjlig att använda för hårtortyren, medan min NOS BoR-länk är helt OK, så jag antar att kvaliteten och hur bitarna är vikta spelar in rätt mycket.
Det är nog helt rätt. Nu har ju jubilee alltid varit en skön länk och den vikta är mjuk som smör om det inte är för mycket stretch i den. Den här är kompakt och bra, mjuk och följsam