Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bandögla på ena sidan, fram med lödkolven o sätt dit en ögla så är det bara o strappa på!Vågar inte posta en Glycine quartzare från -97 som vintage. Så jag postar denna i stället!
Cool! Vad är det för en liten krigare?
Tackar! En liten Elgin A-17A från 1956 alltså precis i början av vietnamkrigetCool! Vad är det för en liten krigare?
Den där var härlig, en solklocka att ta fram en blöt vinterdag som påminnelse om varmare tider. Är det stål eller "vitmetall"?Lite ny lume på visarna ser bättre ut än den svartnande lumen som satt där innan. Egentligen ska där nog ha varit ett vit streck mitt i visaren . En Tärnan med ETA verk . Och Svensk dagskivan .
Helstål. Därför som jag sparat den från den. Hade en himla massa Tärnan klockor ett tag. Sugen? Ett bra pris så kan den gå vidare?Den där var härlig, en solklocka att ta fram en blöt vinterdag som påminnelse om varmare tider. Är det stål eller "vitmetall"?
Fin sak!
Tack för att du skickar upp bilder på den där, är så jäkla snygg!
En tackar, en tackar!Tack för att du skickar upp bilder på den där, är så jäkla snygg!