Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa GS-tavlan i den boetten!![]()
Gnistrande GS-index och vårsol, trevligt!
Ahh Belinda!! henne känner jag oxå. En trevlig bekantskap!
Skärp dig, K&S!Någon som är sugen på denna fining? Skicka ett PM
Snygg Seiko! Säg till om den ska lämnaEtt litet paket från @Sfbio livar upp en grå måndag. Citizen plus tropic.
Seikon fick nya finkläder, ett stort steg upp från natot som var på innan och ett mindre lyckat försök med fast länk på den nya Citizen. På tok för stort! Dock väldigt lätt att byta tack vare de borrade bandhornen.
![]()
Har tänkt avyttra några dinkor ur samlingen då det helt enkelt kommer in fler i betydligt snabbare takt än det försvinner.. förvissa trevligt men börjar bli dyrtDock tror jag att denna kille får stanna.. nääästan årsklocka och en riktigt trevlig länk. 17014.
![]()
Riktigt fin!Har tänkt avyttra några dinkor ur samlingen då det helt enkelt kommer in fler i betydligt snabbare takt än det försvinner.. förvissa trevligt men börjar bli dyrtDock tror jag att denna kille får stanna.. nääästan årsklocka och en riktigt trevlig länk. 17014.
![]()
Har tänkt avyttra några dinkor ur samlingen då det helt enkelt kommer in fler i betydligt snabbare takt än det försvinner.. förvissa trevligt men börjar bli dyrtDock tror jag att denna kille får stanna.. nääästan årsklocka och en riktigt trevlig länk. 17014.
![]()