Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad mäktig den är!
upp med en bild på min gamla om den e kvar ?Omega LCD från 70 talet![]()
Tackar, ja jag gillarn skarpt!Fan vad mäktig den är!
Den runda var det jag köpte av dig ? Den är flippad. Sen ett tag tillbaka .upp med en bild på min gamla om den e kvar ?![]()
aa precis,Den
Den runda var det jag köpte av dig ? Den är flippad. Sen ett tag tillbaka .
Måste rotera lite på grejornaaa precis,
Okej tråkigt![]()
Vad tror du- relume, patinerade index eller samma färg som när den såldes?Tack! Överdriven teknisk lösning, men blir ju ett roligt tidsdokument. Sent 50-tal eller tidigt 60-tal. Katalog från 1961:
![]()
Tror definitivt de åldrats. De är varken gröna eller gula, en blandning. Lyser ju grönt så när de laddats är de grönare. Finns AllResist med olika toner på lysmassan iaf. Relume ser jag inte som sannolikt. Innerglaset har massa microsprickor som äldre radiumur ofta har, men kan ju även bara bero på spänningar och plasttyp. Blir inte klokare på detta mao.Vad tror du- relume, patinerade index eller samma färg som när den såldes?
nöp du den på blocket?Heuer måndag.
![]()
Det stämmer nog bra. Kom ut igårkväll. Var snabb vilket gav utdelningnöp du den på blocket?
gick en riktigt billigt där ...
Grattis! Jag var för långsam!Det stämmer nog bra. Kom ut igårkväll. Var snabb vilket gav utdelning![]()
Ja jäklar årets första riktiga kap måste jag nog säga.ja då fick du de riktigt bra![]()
Feting! Snabbt jobbat med tropic ocksåSnabb bytesaffär på "stan" och nu har jag den här i min vård
Tack för trevlig affär och klocksnack @vonbahr
![]()