Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! torskade den auktionen.. mot dig uppenbarligen haha, men gav ju upp väldigt tidigt oxå så det var ju bra så här i efterhandClaudiaOnsdag
![]()
En Irländare på besök dvs färgerna på G 10 bandet.Vintage Timex
![]()
Nja de vette 17, mer en vanlig svenne med angofil läggning hahaEn Irländare på besök dvs färgerna på G 10 bandet.
http://www.lamesuredutemps.com/one.cfm?Chronograph&uuid=8AF4C7E6-ED91-E8BB-AED4B43257878E70Snyggt med gamla mögliga kronografer. Gärna lite fler närbilder. Skulle dock tro att den är tidigare än 50, mitten/slutet 40. Kanske t.om tidig 40.![]()
Kul, inte ofta jag har dethttp://www.lamesuredutemps.com/one.cfm?Chronograph&uuid=8AF4C7E6-ED91-E8BB-AED4B43257878E70
du hade helt rätt 40-talet, tack för det.
Väldigt Rockig, ommålad tavla med snus o kaffesump, eller hur?Möglet på original Omega-länk. Väldigt rock n roll, right?!
![]()
Haha, ja nästan. Jag spottade ut en halv pris Generalsnus på tavlan, sen på med glaset fort som fan och så var det bara att skaka lite!Väldigt Rockig, ommålad tavla med snus o kaffesump, eller hur?![]()
Ska testa det!Haha, ja nästan. Jag spottade ut en halv pris Generalsnus på tavlan, sen på med glaset fort som fan och så var det bara att skaka lite!

Här var det en finare bild av vackra Claudia.ClaudiaOnsdag
![]()
Certina igår idag imorgon, hoppas jag....![]()
Hur många " egennamn" finns det runt franska type 20 tror du? Otroligt läckert instrumentur enligt mig.