Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GP måndag. Ursäkta fel datum men det var så långt att snurra med slow-set.
![]()
Slow-set! Ha ha, det uttrycket stjäl jag!GP måndag. Ursäkta fel datum men det var så långt att snurra med slow-set.
![]()
Tack! Ja den är fin. Det var länken som gjorde att jag fastnade för den, tillsammans med de breda visarna och indexen.Makalös - särskilt länken...
För smalt band på sådan fin klocka är provocerandeGubbglider med gammalt och lite för smalt nylon.
![]()

Saknas bara en 6538
ha ha det hade jag ingen aning om, bara göra en pudel, coolt med smalt armband då !!
Det är betydligt vackrare med en patinerad urtavla än en patinerad apelsin!Alpina 70 på BoR "dried orange-dial"
![]()
Sådana nymodigheter! Hade blivit lite stor också för rätt känsla.Saknas bara en 6538![]()
rktigt fin, årsmodell ?
Bara skojar..Sådana nymodigheter! Hade blivit lite stor också för rätt känsla.
Och jag driver med att jag skulle valt en 6202a framför 6538... Trevlig liten sub men de är för dyra.Bara skojar..
Jag är svårt avundsjuk på din 6202, nästan missunnsam![]()
Tror bara gris ändå Aurum!Mycket bandtestande...
En norsksvensk Breitling på grishäst! Helt ok faktisk.
![]()