Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det - har nog bara sett en sedan jag köpte denna för 2-3 år sedanFin, en JLC master mariner är inte så vanligt väl? Flest LeCoultre?
Vid första anblick trodde jag att det var bilbältes låsetL.R.D klocka idag.
Det billiga alternativet till den nya coola L.C.D klockan i mitten på 70talet.
En Amida Digitrend.
![]()
Fräck hursom.Fin klocka det där! Men om jag ska vara ärlig så drogs blickarna till de två stolarna i bakgrunden. Har själv två stycken lika och letar efter fler. Är de tillsalu måhända?
Fått många funderande frågor på av jag har på armen då jag bär denna.Vid första anblick trodde jag att det var bilbältes låsetFräck hursom.
Poppig tavla, man blir glad av den där
Kan du bjussa på 'framsidan' också? nyfiken på den nya spännande lrd teknikenL.R.D klocka idag.
Det billiga alternativet till den nya coola L.C.D klockan i mitten på 70talet.
En Amida Digitrend.
![]()
Helt enigPoppig tavla, man blir glad av den där![]()
Tror inte dom är tillsalu men jag vet att dom har nytillverkas nyligen så det borde gå att få tag på. Klockan kan va tillsaluFin klocka det där! Men om jag ska vara ärlig så drogs blickarna till de två stolarna i bakgrunden. Har själv två stycken lika och letar efter fler. Är de tillsalu måhända?![]()
Riktig fredagsklocka den därTrevlig freeedag gammelsjälar!
![]()
![]()

Jovars! Nog finns det nya att köpa, men vintage är vintage!Tror inte dom är tillsalu men jag vet att dom har nytillverkas nyligen så det borde gå att få tag på. Klockan kan va tillsalu![]()
Bjussar på en framsidesbild och en verkbild.Kan du bjussa på 'framsidan' också? nyfiken på den nya spännande lrd tekniken![]()