Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hur stor del av priset på den pjäsen utgörs av att det är en Tropical skulle du uppskatta - är 50% en underdrift?
Haha Holma jag budade oxå och såg att det var du som vann den. Visste inte om den skulle dyka upp här eller skulle gå som reservdelar men nu kom den. Kul! Funkade alarmet?
En liknande svart glossy Explorer kostar nog 120-130 kanske idag. Kanske mer.hur stor del av priset på den pjäsen utgörs av att det är en Tropical skulle du uppskatta - är 50% en underdrift?
Japp allt funkar som de skaHaha Holma jag budade oxå och såg att det var du som vann den. Visste inte om den skulle dyka upp här eller skulle gå som reservdelar men nu kom den. Kul! Funkade alarmet?
antar dock att glossy+tropical värderas högre procentuellt beroende på modell?En liknande svart glossy Explorer kostar nog 120-130 kanske idag. Kanske mer.
I motsvarande skick. Absolut.antar dock att glossy+tropical värderas högre procentuellt beroende på modell?
Haha Holma jag budade oxå och såg att det var du som vann den. Visste inte om den skulle dyka upp här eller skulle gå som reservdelar men nu kom den. Kul! Funkade alarmet?
Spännande! älskar mekaniskt alarm men har svårt att hitta riktigt snygga :9Jag hade också koll på den, men avstod. Riktigt trevlig patina på något sätt! Blå tavlor verkar kunna bli lite vad som helst. Ser ut att vara en bra storlek också! Jag köpte dock en annan alarmare igår med lite större storlek. Får se om den kommer imorgon med lite tur. Här kommer en liten teaser...
![]()
Den va också på tratten va ?Jag hade också koll på den, men avstod. Riktigt trevlig patina på något sätt! Blå tavlor verkar kunna bli lite vad som helst. Ser ut att vara en bra storlek också! Jag köpte dock en annan alarmare igår med lite större storlek. Får se om den kommer imorgon med lite tur. Här kommer en liten teaser...
![]()
Japp det var Tradera! Tror att det kan vara något bra jag köpt denna gång!Den va också på tratten va ?
Japp det var Tradera! Tror att det kan vara något bra jag köpt denna gång!![]()
Grymt tavelmönster i den. Fungerar larmet?![]()
Forskarklocka i skumt biblioteksljus.
Ja, den låter som tusan, både högt och länge!Grymt tavelmönster i den. Fungerar larmet?
Trevlig, hojta till om den ska flippas!Amida digitrend. Jump hour i udda boett.
![]()
Grym! GrattisIdag blev det denna lilla gosse, tillika ett av helgen fynd! Revue-Sport cal. 77 (SC), 50-tal.
![]()
![]()
Tja. Just nu är det en keeper. Men ska ha dig i åtanke om det skulle bli ändring på det.Trevlig, hojta till om den ska flippas!
Den mäter malliga 31,3 mm!Grym! GrattisVad mäter den?
Snyggt!Den mäter malliga 31,3 mm!![]()