• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

D0397620-7B41-4101-B484-8A154DAE57AC.jpeg

antar dock att glossy+tropical värderas högre procentuellt beroende på modell?
I motsvarande skick. Absolut.

Priset kan ju dock variera enormt beroende på hur klockan ser ut. Oklart varför jag svarade gällande Explorern. Sorry.. På GMTn är premiumet stort med tanke på skicket den är i. Hur stort är nog bara upp till ägaren att bestämma. Finns inga rekommenderade priser för sånna här klockor.

Haha Holma jag budade oxå och såg att det var du som vann den. Visste inte om den skulle dyka upp här eller skulle gå som reservdelar men nu kom den. Kul! Funkade alarmet?

Jag hade också koll på den, men avstod. Riktigt trevlig patina på något sätt! Blå tavlor verkar kunna bli lite vad som helst. Ser ut att vara en bra storlek också! Jag köpte dock en annan alarmare igår med lite större storlek. Får se om den kommer imorgon med lite tur. Här kommer en liten teaser...
upload_2017-10-30_14-46-31.png

Jag hade också koll på den, men avstod. Riktigt trevlig patina på något sätt! Blå tavlor verkar kunna bli lite vad som helst. Ser ut att vara en bra storlek också! Jag köpte dock en annan alarmare igår med lite större storlek. Får se om den kommer imorgon med lite tur. Här kommer en liten teaser...
Spännande! älskar mekaniskt alarm men har svårt att hitta riktigt snygga :9

Den va också på tratten va ?

Tillbaka
Topp