Omg.. Säg inte att det är så @falten ?!
Oj vafan, jäklar en kusin! Nä du kan vara lugn, den är i mitt förvar fortfarande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omg.. Säg inte att det är så @falten ?!
Thank godOj vafan, jäklar en kusin! Nä du kan vara lugn, den är i mitt förvar fortfarande![]()
Shit va kul med en kusinTropicalTissotTisdag
![]()
Oh jäklar grattis! Har oxå letat, grym!Äntligen dök den här upp! Är lite att jobba på innan den är i bruksskick dock. Får passa på att klämma lite innan den åker på service![]()
![]()
Underbar! Bjud på fler bilder snåljåpTropicalTissotTisdag
![]()
Tack! Får tacka Auktionstipstråden här på forumet för detOh jäklar grattis! Har oxå letat, grym!
Grymt! Grattis!Äntligen dök den här upp! Är lite att jobba på innan den är i bruksskick dock. Får passa på att klämma lite innan den åker på service![]()
![]()
Nice! Ser ju ut att vara identisk med min, bortsett från själva Visodate-loggan!Tissda’
![]()
Fantastiska klockor som fortfarande går att hitta för dyr-lunch-på-stan pengarNice! Ser ju ut att vara identisk med min, bortsett från själva Visodate-loggan!
Otroligt mullig Doxa !!
Ja! Min var utan tvekan den billigaste jag sett gå på tratten. Dom flesta har gått för 700-800kr, men fick min för en tredjedel av det.Fantastiska klockor som fortfarande går att hitta för dyr-lunch-på-stan pengar![]()
Trodde den var ny. Eterna? Årtal?Denna Porschen kvalar nog precis in som vintage
![]()
Tror den är från 98-99, men vet faktiskt inte helt säkert. Stämmer bra EternaTrodde den var ny. Eterna? Årtal?