Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart MidoMåndag![]()
Mido Multi-centerchron 1948. caliber 1300 (Valjoux VZ)
Wow, sånt här är ju riktigt kul! Tack
Mycket läcker, stilren klocka. Vad är det för band som sitter på Zenithen?
Tackar, ja den är jag riktigt glad i. Bandet är ett tunt ostoppat grisband från back in the days.Mycket läcker, stilren klocka. Vad är det för band som sitter på Zenithen?
Tropic??Om posten sköter sig så får den här lille klockan en tidig julklapp inom kort!
![]()
Rätt bezel och pushersTropic??
Grattis, är väl inte det lättaste att hitta en original bezel till dessa?Rätt bezel och pusherstropic har jag redan en uppsjö av
men har snöat in på en gammal Forstner-länk. Ingen förutom jag tycker den är snygg
![]()
Nej det har varit ett jäkla letande, men hade lite flyt på instagram och fick lås på boett med bezel och pushers till ett bra pris!Grattis, är väl inte det lättaste att hitta en original bezel till dessa?![]()