Sinn 104
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja visst är det kul med gamla annonser! Postade den i annonstråden har jag för mig men vet inte om du håller koll där. Enligt uppgift ska den vara från 1976.Wow, sånt här är ju riktigt kul! Tack![]()
Dom där är förjäkla fina. Funderat på att köpa flera gånger när dom dykt upp på bukten.4e dagen i rad. Jag som köpte den bara för att fixa och sälja, tror den får stanna ett tag.
![]()
Ja dom är mycket trevliga, fina detaljer. Blev som sagt överraskad över hur bra den var, över förväntan.Dom där är förjäkla fina. Funderat på att köpa flera gånger när dom dykt upp på bukten.
Svårt att se på luren, men det ser ut som en 2383, öppna baklocket och kika vettja!Omega, okänt ref tyvärr... Någon som vet?
![]()
Härlig Omega, 70-talet gror i stugorna![]()
Firar 1:a advent med röd sekund![]()
Tror jag hittade den på omegas hemsidan:Svårt att se på luren, men det ser ut som en 2383, öppna baklocket och kika vettja!
Är baklocket rundat undertill och saknar märkning? Hur stor är den?Tror jag hittade den på omegas hemsidan:
https://www.omegawatches.com/watch-omega-other-omega-ck-2691
Det saknar märkning. Det har dock omega märkning på insidan om jag kommer ihåg rätt.Är baklocket rundat undertill och saknar märkning?
Och den har skruvlock?Det saknar märkning. Det har dock omega märkning på insidan om jag kommer ihåg rätt.
Yep!Och den har skruvlock?
Jag tycker inte man ser dessa så ofta, fin liten omega, grattis
Nej inte jag hellerJag tycker inte man ser dessa så ofta, fin liten omega, grattis![]()
If the shoe fits?Grattis, är väl inte det lättaste att hitta en original bezel till dessa?![]()
Äntligen, snyggt fångat!If the shoe fits?
![]()
Yes eller det tror jag? Men fel tryckknappar och krona. Dock fick jag en hel boett med insert så det ska åtgärdas.Tom rätt boett?
![]()