Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knasbra! Känns som det ofta är grym boett och oinspirerad tavla eller grym tavla och oinspirerad boett. Den där är ju en klar fullträff i båda fallen! Trevlig krona också, en mer standard variant hade nog dragit ner helheten en bra bit.Bra luggar!
![]()
![]()
Tack! Helt enig. Den här tickar flera boxar. Lägg därtill patinan på tavlan. Värd sin tusenlapp.Knasbra! Känns som det ofta är grym boett och oinspirerad tavla eller grym tavla och oinspirerad boett. Den där är ju en klar fullträff i båda fallen! Trevlig krona också, en mer standard variant hade nog dragit ner helheten en bra bit.
Är det ett hi-beatverk dessutom? Eller vad innebär märkningen på tavlan?Tack! Helt enig. Den här tickar flera boxar. Lägg därtill patinan på tavlan. Värd sin tusenlapp.
Om jag inte misstar mig så betyder 360 endast att rotorn snurrar 360 grader. Vet faktiskt inte vad el står för. Tror att det sitter ett ETA-verk i.Är det ett hi-beatverk dessutom? Eller vad innebär märkningen på tavlan?
Ah, logiskt. Tänkte att den nog var för gammal för hi-beat.Om jag inte misstar mig så betyder 360 endast att rotorn snurrar 360 grader. Vet faktiskt inte vad el står för. Tror att det sitter ett ETA-verk i.
Vilken härlig färgkombination!
Svart urtavla är ju bara så fint!!Den kom till liv på kvällen. Hobbyservice utförd.![]()
Tack! Jag kan bara hålla med.Vilken härlig färgkombination!
Snygg! Läckra index o visare.Tärnan torsdag.
![]()
Tack!Snygg! Läckra index o visare.