Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Min säger hej (gammal bild)
Vad fin! Bandhornen, kronan och lite hint av stepcase kring bezeln får mig att tänka på boetten på min kära Movado. Din Certina kanske också har en boett av Borgel?Liten Certina
Vilken läckerbit!Grön kvadrat!
![]()
Kul att se den där igenDet var ett tag sedan sist jag postade här.
Hej vänner!
Vi njuter i solen!![]()
TackVad fin! Bandhornen, kronan och lite hint av stepcase kring bezeln får mig att tänka på boetten på min kära Movado. Din Certina kanske också har en boett av Borgel?![]()
![]()
Den är alltså choklad-resistent?Fransk onsdag
..
City Professional automatic
![]()
![]()
Nu är jag inte riktigt medDen är alltså choklad-resistent?![]()
Hmmm... Tanken har slagit mig, men finns lite annat småfix att ta tag i ocksåFunderat på lite plexipolering?
Vad innebär Svensk Ranchero?"Svensk Ranchero" ref 2990/2996, cal 267![]()
Namnet Ranchero var ej populert i Skandinavien. Tavlan och visare är utbytt av agent. Klockan hade referens 2990 i början , och sent graverade 2996 underVad innebär Svensk Ranchero?
Dessa brukar väl vanligtvis kallas Seachero dvs Ranchero boett med Seamaster på tavlan, ref 2990 sub-sekund och 2996 centrumsekund?
Fortfarande en av mina forumfavoriter!Toasty.![]()
![]()