Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 30x38 sitter fint på min 19cm handled.Grym pjäs! Hur stor är den?
Denna gör sig faktiskt än bättre i verkligheten än på bild. Sjukt svårt att fånga effekten i den..Fantastiskt bra! Bra fotat också, svårt att fånga tavlorna ibland.
NILAX ska det stå va?Må vara att ”Nilex” är tryckt med en potatis men visarna är himla trevliga![]()
![]()
Kungen av flex levererar som vanligtMora antimagnetic på Dérobert Geneve flexlänk
Jag kör liknande (men mycket rostigare) med dagens nyförvarvMå vara att ”Nilex” är tryckt med en potatis men visarna är himla trevliga![]()
Hehe ja jag tror det ska stå Nilax. Visste jag inte, kul!NILAX ska det stå va?
Stor importör av Enicar när det begav sig.....Nilsson & Axell AB i Karlstad, förkortar till NILAX.
Trevlig klocka och säkert någon NILAX-kunnig som vet urverket.Hehe ja jag tror det ska stå Nilax. Visste jag inte, kul!
![]()
Verkar vara något no name verk i.
Vilket rolig pjäs! Men jag förstår inte varför den är förskjuten åt det hållet och inte åt andra hållet som en Casio Frogman. Om det inte är för vänsterhänta.. Eller hur ligger den på armen? Kanske det känns helt naturligt när man har den på sigFunderar på Basis imorgon![]()
Glömde tyvärr bort tiden på den där när den såldes. Grymt trevlig klockaElgin från början av 50-talet. I varje fall den här inkarnationen av den. Jag misstänker att den kan ha haft ett tidigare liv med förnicklad fulmetallboett på 40-talet.
![]()