Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Hojta gärna om du ska göra dig av med den.Ny vecka ny fågel...
![]()
Kul att du gillar den, ska ha det i åtanke ifall det blir aktuellt med en försäljning.Fin! Hojta gärna om du ska göra dig av med den.![]()
Cool! Vad är måtten på den där?Körde en Seiko tidigare idag men det blev ett kvällsbyte. Spenderade en stund med att byta batteri och sedan en ultraljudstvätt av länken. Den här klockan är så j-la bra!
![]()
![]()
Den är ju riktigt cool, så be någon löda dit fasta stift i stället för begravning!!TissotTisdag! Det blir en liten krigare från 1945 här på GF Oyster. Ena drillade lugghålet är på väg att gå sönder, så jag har bestämt mig för att bara köra den här tills den ger upp så den får en krigares begravning!![]()
![]()
Åh, det har jag inte tänkt på! Tack så mycket, då får krigaren en välförtjänt krycka istället för en "begravning" i framtiden. Kul att du gillade denDen är ju riktigt cool, så be någon löda dit fasta stift i stället för begravning!!
Kryckor kan behövas om man börjar bli gammal och sliten, så ett hjälpande "ben" är aldrig felÅh, det har jag inte tänkt på! Tack så mycket, då får krigaren en välförtjänt krycka istället för en "begravning" i framtiden. Kul att du gillade den![]()
Lite svets på den så hänger den med ett bra tag till.TissotTisdag! Det blir en liten krigare från 1945 här på GF Oyster. Ena drillade lugghålet är på väg att gå sönder, så jag har bestämt mig för att bara köra den här tills den ger upp så den får en krigares begravning!![]()
![]()
Riktigt läckra! Växer inte på träd antar jag?Två är bättre än en
![]()
Så är det. De är ovanliga men inte omöjliga att hitta om man bara letar och är tålmodig.Riktigt läckra! Växer inte på träd antar jag?
Åh, vill ha...Bulova Driver![]()