Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...vem var Världsmästaren?Världsmästarur idag![]()
En av dem var iaf så vitt jag vet Gunder Hägg . Vet du nån mer som avses ?...vem var Världsmästaren?
De börjar bli lite heta nu.
Grymt koola ju. Vart har du sett att de blivit heta?De börjar bli lite heta nu.
Har tre, men bara en som räknas. Tycker priserna börjar ticka upp och jag ser fler på IG. Är ju det finaste armbandsuren JLC gjort.Grymt koola ju. Vart har du sett att de blivit heta?
Du har en själv? Du talade om att skaffa fler? @Grafton har ju en han med.
Tre!? Nu får du allt visa upp dem.Har tre, men bara en som räknas. Tycker priserna börjar ticka upp och jag ser fler på IG. Är ju det finaste armbandsuren JLC gjort.
Får se om jag kan samla dem någon dag. Är ju tom 4 st, men bara två som fungerar.Tre!? Nu får du allt visa upp dem.
Ja, förutom det otroligt koola med verket på alla sätt (konstruktion, historia) så älskar jag kvalitén och att dessa har safirglas trots att de härstammar från 1920-talet. Min är daterad till 1933
Riktigt trevlig den där!Fin vintage-kronograf. Glaset ska jag polera dock..
![]()