• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Landkrabba som man är…..

Bilagor

• IMG_3878.jpeg
    IMG_3878.jpeg
    430.9 KB · Visningar: 5
Har tre, men bara en som räknas. Tycker priserna börjar ticka upp och jag ser fler på IG. Är ju det finaste armbandsuren JLC gjort.
Tre!? Nu får du allt visa upp dem.
Ja, förutom det otroligt koola med verket på alla sätt (konstruktion, historia) så älskar jag kvalitén och att dessa har safirglas trots att de härstammar från 1920-talet. Min är daterad till 1933

Tre!? Nu får du allt visa upp dem.
Ja, förutom det otroligt koola med verket på alla sätt (konstruktion, historia) så älskar jag kvalitén och att dessa har safirglas trots att de härstammar från 1920-talet. Min är daterad till 1933
Får se om jag kan samla dem någon dag. Är ju tom 4 st, men bara två som fungerar.

Min Reverso är sämre, men min första generations Etrier är fin. Såldes en sådan nyligen för dryga 40'

Tillbaka
Topp