Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag jar en ”Exzona” också lika flummig form som din, undrar om de är relaterade?Någon som känner till Exona? Här är en kul plastklocka med manuellt urverk från gissningsvis 70-talet.![]()
Haha ytterst oklart. Känns som det snurrade runt mycket lika men olika på 70-taletJag jar en ”Exzona” också lika flummig form som din, undrar om de är relaterade?
![]()
![]()
Komplettera med denna!Movado i bra skick med charmig oxidering![]()
Det hade jag gärna gjort. Hur cool som helst!Komplettera med denna!
![]()
UNIVERSAL GENEVE, YELLOW GOLD 'COMPUR', REF. 12482
CIRCA: 1940sCASE MATERIAL: Yellow goldCASE DIAMETER: 36 mm.DIAL: SilveredMOVEMENT: ManualFUNCTIONS: ChronographCLASP: Plated unsigned buckleBOX: NoPAPERS: Noonlineonly.christies.com
Det hade jag ingen aning om. Det fungerar bra t.o.m. så bra att det räcker med att vrida fram till 00.30 och sedan vrida tillbaka till 11.00 och så fram till 00.30 igen..... Då blev det lite enklare. Stort tack!
Nice, originallänk?Ebel onsdag![]()
Us air force-jacka? Har en likadan på mig. Dock inget vintage-ur på handleden idag
Det stämmer braUs air force-jacka? Har en likadan på mig. Dock inget vintage-ur på handleden idag![]()
Silvercity
![]()