• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Senaste dagarnas klocka
IMG_3375.jpeg

Piaget, en av favissarna. Minns hur jag såg en på pantbanken för 17 tusen, 18k vitguld med svart urtavla men då var jag sugen på annat än en dressare. :,(. Dessutom verkar de faktiskt rätt svåra att få tag på, alla på ebay o chrono tycker jag är overpriced o de dyker inte upp så ofta på hemmaplan heller.

Piaget, en av favissarna. Minns hur jag såg en på pantbanken för 17 tusen, 18k vitguld med svart urtavla men då var jag sugen på annat än en dressare. :,(. Dessutom verkar de faktiskt rätt svåra att få tag på, alla på ebay o chrono tycker jag är overpriced o de dyker inte upp så ofta på hemmaplan heller.
Ja , det lät som att det va en juvel du stod och tittade på. Man kan inte köpa allt , men ibland ångrar man sig till saker man vänt ryggen till 🤷‍♂️

Vintage piaget mes stentavlor har blivit sjukt populärt hos klockhipsters vilket reflekteras i priset tyvärr.

Vintage piaget mes stentavlor har blivit sjukt populärt hos klockhipsters vilket reflekteras i priset tyvärr.
Om jag ska va helt ärlig har jag ingen aning om vad denna klocka skulle gå för idag. Har varit off i klocknörderiet på typ 3 år. Men börjar få lite lite lite lite lite …sug tillbaka. Denna är ju bara 30.5mm så om man räknar guldvärdet är det ju en piss i havet 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp