Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Senaste dagarnas klocka![]()
Den där är verkligen mysig!Squale 1515, medium
![]()
Gillar hur tavlan helt plötsligt skiftar från mörkblå till lila i vissa ljus. Blir mer och mer såld på storleken varje gång jag använder den också!Den där är verkligen mysig!
Lava dust +1Ufff, cool! Vad ska vi kalla den? Stardust gör den inte riktigt rätta. För mörkt och kallt.
Cinderspray?
Emberglow?
Lava dust?
![]()
Tack! Det är en utmärkt fråga.Ufff, cool! Vad ska vi kalla den? Stardust gör den inte riktigt rätta. För mörkt och kallt.
Cinderspray?
Emberglow?
Lava dust?
![]()
Bra band!Squale 1515, medium
![]()
Ufff, cool! Vad ska vi kalla den? Stardust gör den inte riktigt rätta. För mörkt och kallt.
Cinderspray?
Emberglow?
Lava dust?
![]()
Ja , det lät som att det va en juvel du stod och tittade på. Man kan inte köpa allt , men ibland ångrar man sig till saker man vänt ryggen tillPiaget, en av favissarna. Minns hur jag såg en på pantbanken för 17 tusen, 18k vitguld med svart urtavla men då var jag sugen på annat än en dressare. :,(. Dessutom verkar de faktiskt rätt svåra att få tag på, alla på ebay o chrono tycker jag är overpriced o de dyker inte upp så ofta på hemmaplan heller.
Vintage piaget mes stentavlor har blivit sjukt populärt hos klockhipsters vilket reflekteras i priset tyvärr.Piaget, en av favissarna. Minns hur jag såg en på pantbanken för 17 tusen, 18k vitguld med svart urtavla men då var jag sugen på annat än en dressare. :,(. Dessutom verkar de faktiskt rätt svåra att få tag på, alla på ebay o chrono tycker jag är overpriced o de dyker inte upp så ofta på hemmaplan heller.
Om jag ska va helt ärlig har jag ingen aning om vad denna klocka skulle gå för idag. Har varit off i klocknörderiet på typ 3 år. Men börjar få lite lite lite lite lite …sug tillbaka. Denna är ju bara 30.5mm så om man räknar guldvärdet är det ju en piss i havetVintage piaget mes stentavlor har blivit sjukt populärt hos klockhipsters vilket reflekteras i priset tyvärr.
Jag kan ta den för 500 spänn vet jaOm jag ska va helt ärlig har jag ingen aning om vad denna klocka skulle gå för idag. Har varit off i klocknörderiet på typ 3 år. Men börjar få lite lite lite lite lite …sug tillbaka. Denna är ju bara 30.5mm så om man räknar guldvärdet är det ju en piss i havet![]()
Eller så är det alla dessa professional dealers som fångat hem alla bara för att flippa dem via instagram…suck.Vintage piaget mes stentavlor har blivit sjukt populärt hos klockhipsters vilket reflekteras i priset tyvärr.