Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ju hur bra som helst! En albino Ranchero
Just så - höstsol och patina går hand i hand.När patina tillför
![]()
![]()
Är det en blästrad och kromad boett? Om det då ens är krom dvs. Bildgooglade lite och tyckte det såg så ut?
Oklart vad det är för ytskickt, den är kromad i grunden men känns som blästrat yttre. Bifogar bild från telefonen strax som visar där kromet börjat gå igenom, samt från skrap på sidan där man öppnat snäpplocket.Är det en blästrad och kromad boett? Om det då ens är krom dvs. Bildgooglade lite och tyckte det såg så ut?
Aluminiumlegrering fanns det också kom jag på, den är det nogOklart vad det är för ytskickt, den är kromad i grunden men känns som blästrat yttre. Bifogar bild från telefonen strax som visar där kromet börjat gå igenom, samt från skrap på sidan där man öppnat snäpplocket.
Fanns i två boetter, helstål till CEV och sen kromad till helikopterpiloterna![]()
![]()
Kanske det jag har på min JLC med då? Inte hört om aluminiumlegering tidigare men att just krom skulle vara matt har känts fel.Aluminiumlegrering fanns det också kom jag på, den är det nog
Baume & Mercier
![]()
Tack!Riktigt go.
Perfekt på den länken!
Häftig! Jäkligt stor för att ”vara” en tank ändå?Omega tank 3999/5SC från -61
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackHäftig! Jäkligt stor för att ”vara” en tank ändå?
Väldigt fin klocka men den ser en bit polerad ut? Eller är jag ute och cyklar? Du som vet @Libanese