Barricello
Guld
Får nog vandra vidare snart.. för liten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får nog vandra vidare snart.. för liten
![]()
Den där var riktigt drömmig.Eska Hammarautomat i 18k roséguld med subtilt koncentriskt borstad urtavla![]()
Ingen Spillman boett eller?Eska Hammarautomat i 18k roséguld med subtilt koncentriskt borstad urtavla![]()
Tack! Många bra detaljer på denna.Den där var riktigt drömmig.
Det är en Spillman boett med snäpplock tror jag.Ingen Spillman boett eller?
Även mina Eska är Spillmann, men vattentäta då.Tack! Många bra detaljer på denna.
Det är en Spillman boett med snäpplock tror jag.
Vill minnas att 136 är Spillman..
Har en lista någonstans på datorn
Edit: Japp, Spillmann SA boett!
![]()
![]()
Helt klart roligare med vattentäta boetterÄven mina Eska är Spillman, men vattentäta då.
Har en också men den är trasigNyförvärv i Timex Skindiver-kollektionen. Supernöjd!
![]()
![]()
Hoppas fortfarande få ordning på min…
Usch, jobbigt. De är ju så charmiga de små tjockisarna.Hoppas fortfarande få ordning på min…
Ny urmakare ska få pröva efter jul. Den 4:de i ordningen…
![]()
Suurt.. Min är på sitt tredje år i väntan på delar och reparation hos urmakare. Också provat flera... Får man fråga vart den skickas denna gång?Hoppas fortfarande få ordning på min…
Ny urmakare ska få pröva efter jul. Den 4:de i ordningen…
![]()