deddas
Silver
Dalaur! Om jag förstått saken rätt så ska alla delar vara på plats. Vilka delar saknar du?Suurt.. Min är på sitt tredje år i väntan på delar och reparation hos urmakare. Också provat flera... Får man fråga vart den skickas denna gång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dalaur! Om jag förstått saken rätt så ska alla delar vara på plats. Vilka delar saknar du?Suurt.. Min är på sitt tredje år i väntan på delar och reparation hos urmakare. Också provat flera... Får man fråga vart den skickas denna gång?
Det är de verkligen! Gillar min skarptUsch, jobbigt. De är ju så charmiga de små tjockisarna.
kul! För mig är det bara rotortapp (rätt ord?) men verkar knepigt..Dalaur! Om jag förstått saken rätt så ska alla delar vara på plats. Vilka delar saknar du?
Haha jag vet faktiskt inte?kul! För mig är det bara rotortapp (rätt ord?) men verkar knepigt..
Går det inte att tillverka en?kul! För mig är det bara rotortapp (rätt ord?) men verkar knepigt..
Det va snack om det. Men han verkade inte supertaggad på att göra det. Så vi sa att han skulle leta reservdel till att börja med. Ganska länge sedan vi hade kontakt så ska kolla med honom igenGår det inte att tillverka en?
Snackade med min uris och han bekräftade att det där tyvärr är en svår del.Det va snack om det. Men han verkade inte supertaggad på att göra det. Så vi sa att han skulle leta reservdel till att börja med. Ganska länge sedan vi hade kontakt så ska kolla med honom igen
Stort tack för det! Det blir kanske att jag letar ett fungerande men dåligt exemplar att plocka delar från. Ska se vad urmakaren säger.Snackade med min uris och han bekräftade att det där tyvärr är en svår del.
Ska man tillverka en ny så behövs ett höghållfast stål och det blir då svårt att bearbeta i så små dimensioner ….hoppas det löser sig för dig till slut!![]()
Snart julledigt
![]()