Anledningen till att jag noterat detta är min fundering om en vridring från en ny(are) Sinn 103 skulle kunna passa alla dessa Viggenklockor som saknar ring. Blir förvisso inte korrekt ring men kanske hellre en Sinn-ring än ingen alls?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anledningen till att jag noterat detta är min fundering om en vridring från en ny(are) Sinn 103 skulle kunna passa alla dessa Viggenklockor som saknar ring. Blir förvisso inte korrekt ring men kanske hellre en Sinn-ring än ingen alls?
Det beror väl på preferens? Jag hade nog valt inget insert? Alternativt göra som jag har för mig att @Sebastard gjorde med sin Zenith-krono, att han fick @McGyver att göra ett nytt? Det tycker jag känns roligare?Anledningen till att jag noterat detta är min fundering om en vridring från en ny(are) Sinn 103 skulle kunna passa alla dessa Viggenklockor som saknar ring. Blir förvisso inte korrekt ring men kanske hellre en Sinn-ring än ingen alls?
Ja, personligen är jag delad. Mest attraktivt är McGyvers arbete, det håller jag med om.Det beror väl på preferens? Jag hade nog valt inget insert? Alternativt göra som jag har för mig att @Sebastard gjorde med sin Zenith-krono, att han fick @McGyver att göra ett nytt? Det tycker jag känns roligare?
Tack för tanken! Jodå, det finns ett par små kvar; det är svårare att göra sig av med dem jag redan gett till damen;-)! Väldigt fin den där!
Hejhej!![]()
Pie-pan i all ära, men C-shape är min favorit i constellation serien.
Fint band!Black pig.
![]()
Den där är så fantastiskt skarp på något odefinierat sätt.Black pig.
![]()
![]()
Knasig Chopard
Ja de sitter fint! Schysst med grus!Knasigt är kul! Riktigt bekväma på armen är dessutomdessa små rackare.![]()