Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina! Nästan samma modell som min Eterna, fast jag har svart/brun tavla och datum. Har du någon info på årtal, modellnamn osv?Dessa två kommer att varvas närmaste dagarna.
![]()
Omega constellation
![]()
![]()
![]()
Ouff, tung Omega. Må den aldrig smältas ned.
Jag föredrar nästan 7077:an som du hade innan på den klockan (?).Direkt in i ugnen
![]()
Det är inte samma klocka. 7077 länken väger ca 35 g, den jag har på mig nu väger över 80g. Men ja, jag ångrar att jag sålde den länken.Jag föredrar nästan 7077:an som du hade innan på den klockan (?).
Inte samma klocka men säkert minst lika fint skickDet är inte samma klocka. 7077 länken väger ca 35 g, den jag har på mig nu väger över 80g. Men ja, jag ångrar att jag sålde den länken.
Fina! Nästan samma modell som min Eterna, fast jag har svart/brun tavla och datum. Har du någon info på årtal, modellnamn osv?![]()
Vilken galet cool länk. Wow!Omega constellation
![]()
![]()
![]()