mmmmmmmmmmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där Anders!Seiko + sol + söndag =![]()
Bra där Anders!
Solig Seiko-söndag här med
![]()
Bra där Anders!
![]()
Jajamän!
Weasel, min Pogue kommer på band, ingen länk. Blir den bra på ett Tropic tror du?Bra där Anders!
![]()
Verkligen, Pougelänken härligt rasslig och lättburenAh äntligen på länk! Visst är det rassligt skönt![]()
Kul med en till Pougeägare, bra valWeasel, min Pogue kommer på band, ingen länk. Blir den bra på ett Tropic tror du?![]()
Snyggt! Har ingen mocka, så jag testar med ett Tropic eller svart Perlon, eller det svarta Cordovan jag har på den lille goe idagKul med en till Pougeägare, bra val
Jag körde min rätt mycket på ett mockaband innan jag fick tag i en extra länkbit
![]()
Snyggt! Har ingen mocka, så jag testar med ett Tropic eller svart Perlon, eller det svarta Cordovan jag har på den lille goe idag![]()
Började dagen såhär
![]()
Men så öppnade jag denna tråd och blev inspirerad av Anders, Weasel et al. Då blev det skifte!![]()