isbjörn
Silver
Du kan köra kalsonger av säckväv. Det matchar!Oops, ingen matchning mellan band och kavaj...
![]()
[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan köra kalsonger av säckväv. Det matchar!Oops, ingen matchning mellan band och kavaj...
![]()
Kanske ngn slags sjukdom
Vilka år är dina Montrealer från?
Oops, ingen matchning mellan band och kavaj...
![]()
Tänkte inte på det... men å andra sidan gillar jag inte "min-klocka-och-jag-på-toalettenbilder"Du kan köra kalsonger av säckväv. Det matchar!
[emoji38]
Tack! Jag har gjort en hel del canvasband till Panerai, men har ändrat lite nu så att de ska passa "vanliga klockor" också.Snyggt band .Egentillverkat ?
Riktigt fina alla tre, men coolast är den blå! Jag tänker på härliga Alfa Romeo Montreal som fanns under samma tidsperiod ungefär (1971-77).![]()
Den första är från 73, den blåa är från 74 och PVD:n är från 75. Den senaste är köpt av första ägaren vilket är lite kul. Modellen fanns bara i fyra år (kom 72) så det var ingen lång serie precis.
Tack! Jag har gjort en hel del canvasband till Panerai, men har ändrat lite nu så att de ska passa "vanliga klockor" också.![]()
Riktigt cool! The Dark Knight of Montreals...Senaste nyförvärvetKan ha snöat in på modellen lite...
![]()
Ny Medlem idag, Hoppas att man kommer in i Vintage-klubben nu![]()
![]()
Ruskigt läcker !! Ger mersmakFat font Rolex Explorer
![]()
Mvh
micke
Länge sedan denna luftades.
![]()