Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja typ.Efter regn kommer... Omega? Visst är det så man säger?
![]()
På visarna menar du?
Yep, å grill-läget på...![]()
Jaa, de är lite väl bleka när indexen har så fin färg.
Får väl beställa från Ofrei. Vet nån om AD säljer visare löst, eller har Omega blivit som Rolex?
Finns ofta på ebay, från aus watchadoo
Sticker in med en fråga här om det är okej? Ebay, är det US eller UK som di köper ifrån då? Tänker på dels betalning (men det kanske funkar med vanligt kreditkort?) men också tull som det blir om man köper från USA? Vore intressant att veta lite mer för jag är sugen på ebay men inte tagit steget ännu...Finns ofta på ebay, från aus watchadoo
Watchadoo är en handlare i australien med en stooor låda omegadelar.Sticker in med en fråga här om det är okej? Ebay, är det US eller UK som di köper ifrån då? Tänker på dels betalning (men det kanske funkar med vanligt kreditkort?) men också tull som det blir om man köper från USA? Vore intressant att veta lite mer för jag är sugen på ebay men inte tagit steget ännu...
Under regn kan man ha Rolex.Efter regn kommer... Omega? Visst är det så man säger?
![]()
Tack för svaret! Bra info!Watchadoo är en handlare i australien med en stooor låda omegadelar.
Jag betalar oftast med paypal, dyrt men enkelt.
Inom EU=ingen moms
Utanför EU=25% moms o nån avgift från posten på 100-150:-
Inte ännu men snartJaa, de är lite väl bleka när indexen har så fin färg.
Får väl beställa från Ofrei. Vet nån om AD säljer visare löst, eller har Omega blivit som Rolex?
Snyggt, gröna sidan upp!
Snyggt med beige perlon!Efter regn kommer... Omega? Visst är det så man säger?
![]()
Ja det håller jag verkligen med om! Tanken var att det skulle sitta på en annan klocka, men när jag provade det på omegan fanns det ingen återvändo!Snyggt med beige perlon!
Har du lagt ner alla andra klockor?
Riktig OWG varning på den så det har blivit mindre rotation i klocklådan. Kommer att släppa ett par klockor till inom kort och fullfölja planen "färre men bättre". Nån riktig OWG blir jag dock inteHar du lagt ner alla andra klockor?
Förstår dig, den är för jäkla grym!