Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"A" for effortKan bara bekräfta. Försökt 4ggr, dessutom med 2 fruar...
Absolut - nu går jag miste om framtida värdestegring samt den blir bara dyrare för varje dagDu ka ju inte se inköp av en klocka....läs 6239:a.... som "kostnad", då blir det alltid en tröskel......se det så här.....har du råd att inte köpa en? Du förlorar pengar varje dag du väntar.....är inte det mer logiskt.....?
Nope! Gillar iofs inte Daytonan så mycket, kronograffavoriten är Speedy Pro.
Speedy är trevlig, speciellt den som Jokkmokkswe har fått vantarna på. Dock gillar jag "panda dials", och det är inte speciellt vanligt på äldre speedies. Däremot Heuers...Spot on!
Gillar inte kronografer, enda undantaget är Speedy Pro. Däremot gillar jag GMT starkt, hade själv en som jag flippade, och ångrar mig bittert.
Tänkte mer på liknande som dessa:
Hade på mig OQ'n idag, och han kändes bra... kanske ska skrota idén och peta i en blå tavla i den i stället
Ibland är jakten roligare än själva bytet, så jag ska nog vila på hanen tror jag
För att jag är en sucker för blått! Inte svårare än såVarför inte svart?
På med en blå tavla pronto, den är sjukt grym..
Jag säger KÖÖÖR!! Det är mycket roligare att ha en klocka man verkligen gillar, istället för två som man kan tänka sig att byta ut.. Alltså. Byt!!
Precis. Väldigt få sitter säkert på ö-rådet ochFast problemet är väl att man kan tänka sig att byta ut ALLA dinkor i lådan...
Lyssna nu väldigt noga: 1675 är en klocka man köper, inte säljer.
Att säla en bra 1675 tyder på att man gått vilse i livet. Om man gått vilse i livet går man till en psykolog, annars kanske man köper en cabrolet.
Skärpning.
För att jag är en sucker för blått! Inte svårare än så
TROR att den blå ändrar färg mer än vad den svarta gör, och därmed blir mer levande (men detta är mer spekulation)
Får ta och masa mig ner till Rob snart, har bara en flytt att klara av oxå...
Såååå - skulle ni sälja en 1675 + en OQ för att köpa en 16520...?