• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags för paketöppning igen!

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Då var det äntligen min tur att ansluta till Rolex-skaran! Efter krångel med postens konstiga öppettider kunde jag i tisdags eftermiddag hämta ut denna skönhet! :)

e3usetup.jpg


adyjyqy4.jpg


3ary2ubu.jpg


ma6ava6u.jpg


yva2e3aq.jpg


En 16710 från -99

zyseratu.jpg
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Kunde inte bifoga fler bilder i inlägget och nu vill mitt tapatalk inte ladda upp bilder i kommentaren. Wristshot kommer :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Vad trött jag blir på det här forumet. Här har man intalat sig själv att man inte vill ha någon 16710 och att det är något ljus-tavlat som borde stå på inköpslistan. Sen dyker det upp supersmaskiga bilder på en av klockorna i drömtrion och så vill man ha GMT igen.

Skit också.

Grattis förresten.

//Johan
 

David

Bödeln
Här har man intalat sig själv att man inte vill ha någon 16710 och att det är något ljus-tavlat som borde stå på inköpslistan. Sen dyker det upp supersmaskiga bilder på en av klockorna i drömtrion och så vill man ha GMT igen.

En GMT Master och en Explorer II så är du ju hemma, kunde varit värre! :)
 

DrDre

Patek
Det har ju varit mkt prat om de senaste uppgraderade varianterna av sportmodellerna de senaste åren. För några dagar sedan stötte jag på den här bilden på Monochromes hemsida och tänkte "Fan, är ändå inte de gamla väl så fina som de nya?". De tidigare GMT (och Explorer II) är inte alls dumma. Bilden från Monochrome:

 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
En GMT Master och en Explorer II så är du ju hemma, kunde varit värre! :)

Du har rätt så klart, angenämt problem, bara att gräva ner huvudet och börja avsätta mer på klockkontot. Även om EXPII:an är en sjukt trevlig dinka så har gubb-rollen DJ seglat upp som en favorit de senaste dagarna.

//Johan
 

BME

Cartier
Trevligt, man gratulerar...
Blir mer och mer sugen på en coke eller pepsi men de är ju såååå småååååå.... :)
 
Topp