• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Dainese Legacy skinnjacka

MrJL

Omega
2-Faktor
Pris
1300
Returpolicy
Ingen retur. Ny
Bilder Skickat
  1. Ja
DSC08934.jpeg
DSC08937.jpeg

DSC08942.jpeg
DSC08936.jpeg


Helt ny och oanvänd. Detta är inte en mc-jacka med skydd utan en vanlig skinnjacka som släpptes på Daineses 45års-jubileum:

"To celebrate the brand’s 45th anniversary, Dainese introduces the Legacy Leather Jacket, a total black item with tone on tone coloured patches on the chest and shoulders. The Dainese wordmark in its 70’s styled lettering stands out on the front, while on the upper left arm there are three logos coming straight from the Italian brand’s tradition. Mandarin collar, two external pockets and an internal one, front zipper."
Dainese Legacy Leather Jacket: Leather motorcycle jacket - Dainese (Official Shop)


Storleken är som en vanlig M skulle jag säga. Jag har 52 i kavajer (och mc-kläder) och den är för tight för mig. Jag är ca 180cm och 80kg.

Nypris runt 399€ men går inte få tag på längre.

Mitt pris 1300 + eventuell frakt.
Annars kan vi mötas upp i Stockholm city dagtid.
 
Topp