• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DAJAB

schweingaard

Breitling
Jag köpte en Seiko SRP773K1 av Daniel. Fick extra bilder, bra svar på frågor, blixtsnabb leverans till posten och sedan hade jag klockan 24h senare.
100% Good Guy!
 

Krillan

Omega
Snabb på svar, klockan var välpaketerad, skickades snabbt iväg. Klockan var precis som beskrivet i annonsen så inga konstigheter här inte :)!

5 av 5 Goa gubbar!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt F2F till denne trevlige forummedlem. Bra kommunikation under hela affären och inga konstigheter. Rekommenderar denne Goodguy till 100%.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @DAJAB. Trevlig och smidig affär med snabb betalning. 100% GG som jag verkligen kan rekommendera🙂
 

Blohn

Breitling
Köpte en grand seiko av @DAJAB och hade den dagen efter i toppskick medelst postnord extra värde.
Superbra kommunikation och minst sagt pro förpackat 🙂👍
Dealar gärna fler gånger! 100% goodguy.
 

OskuH

Omega
Sålde en Nivada Grenchen på distans åt @DAJAB . Väldigt smidig kommunikation och snabb betalning. Allt precis som det ska vara, 100% Goodguy 👌.
 

Pictor

Audemars
Köpt kronograf av denna trevliga man.
Måste vara flygare, rapidsnabb frakt, och ur efter beskrivning !!
Mkt.Nöjd !
 
Topp