• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dalomo

Molgan

Cartier
Här finns en till nöjd användare som gjort affär med Dalomo, skick precis som beskrivet, snabba beslut och en kvick affär då allting var fastslaget.
Och Gentlemannen ifråga kryddade dessutom vår deal med ett OEM-gummi då han upptäckte att den yttre boxen var väldigt sliten då han plockade fram den för att skicka klockan, detta hade han helt glömt bort, för mig har detta egentligen ingen större betydelse men blev såklart ytterst tacksam för gummi-strapen som han kompenserade detta med.
All heder, Tusen tack!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en Tudor Black Bay av @Dalomo.

Väldigt smidig kontakt. Bra bilder på "skavanker" såsom repor och hairlines. Tydlig och ärlig med skicket! Han mötte upp mamma för överlämning och hon tyckte, precis som jag, att han är en trevlig man.

Har uppskattat affären från början till slut.
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Sålde en Seiko till Dalomo.
Tydlig kommunikation, snabb betalning och feedback på köpet.
Inget att klaga på. Rekomenderas varmt.
-JL-
 
Bara plus! Riktigt trevlig kille. Han tog sig tid att åka till mina kvarter och det blev en timmas härligt klocksnack innan jag slog till på klockan. Lär bli fler affärer med Dalomo! :)
 

Phenixfox

Omega
Sålt en Orient till Dalomo. Klockrent från början till slut. GG i min bok och jag skulle göra affär med Dalomo igen utan att tveka.
 

M.M

Cartier
Köpt en klocka av Dalomo, allt gick så bra som det bara kunde (mkt överseende med mitt prutförsök) . Köper gärna igen. Goodguy!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har köpt av @Dalomo och det gick helt enligt protokollet! Trevlig kontakt, vara i utlovat skick och allt helt enkelt kanon! 100%GG i min bok och skulle gärna göra affärer igen! :)
 

Uret24

Cartier
Har köpt ett alligator band av Dalomo och det var precis som utlovat. Gör gärna fler affärer i framtiden :)
 
Topp