• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Damasko DA-353 mot dykare

TerryTee

Guld
2-Faktor
Pris
7500
Returpolicy
Nej, fortfarande under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Update: Velandet om att behålla den fortsätter, men jag ger det en chans åtminstone och ser vad vi landar i.

Önskar byta min fantastiska Damasko mot en dykare, detta är enbart pga att jag har en till Damasko på ingång.
bVBC5v9.jpg

Intressanta bytesförslag kan exempelvis vara Seiko Tuna, Seiko MM200, Squale, Longines Hydroconquest, Oris Aquis eller 65.

Pengar upp/ned diskuteras individuellt.
Nypris: 13,765:-. Finns ej att få tag på längre.
Därav ett väldigt rättvist bytesvärde.
Fr3vCmQ.jpg

Se gärna min tråd med mer info om klockan och deras innovationer: https://klocksnack.se/threads/lilla-tråden-om-damasko.125116/
1zpQiGe.jpg

• 42 mm boett, bärs riktigt bra
  • Patenterad härdning
  • I stort sett orepbar boett
  • Antimagnetisk
  • Shockproof
  • Regulerat ETA-verk (2,4 sek som mest)
  • 100M WR med skruvad krona
  • 22mm lugs
  • Lumed dial
  • Fullset inkl 4 band varav 2 nya
  • Garanti till april 2021
  • Discontinued ref, finns inte att få tag på
Kan hända att jag drar tillbaka annonsen då klockan, enligt mig, är OWG-material. Dock inte under pågående affär.

Tack KS för annonsplats :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp