• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daniel Craig ger bort Seamaster till fan

Nicklas H

Cartier
Alltså, hoppas lill-killen spar klockan för den kommer bli värd mucho dineros.

Skulle jag vara sen på denna boll så kan admin deleta tråden.

https://www.hodinkee.com/articles/d...anomega-seamaster-300-spectre-limited-edition
Underbart när de bjuder på dig själva och ger någon ett minne för livet.
Sen var filmen riktigt bra med humorn från Roger Moore eran och kopplingarna till 007 ser rött, Goldfinger, I hennes majestäts hemliga tjänst m.m.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Haha skön kille. Härligt minne för livet. Får hoppas att han är nog gammal för att komma ihåg det bara.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Är det bara jag som tyckte den var kass? Kommer fortsätta spama till jag får medhåll. Efter "biljakten" och fjanteriet med flygplanet kunde jag inte riktigt koncentrera mig eftersom det var så dåligt!
Håller med, tycker den var fruktansvärt dålig. Välgjord rent tekniskt, men dålig. Rollade på låg höjd med helikopter var det första jag lackade ur på, sen för att inte tala om alla klyschor. Hela filmen kändes som en parodi på en Bond-film. Vissa sekvenser tycker jag var bra, till exempel precis i inledningen, och även att Waltz var med... Men all in all, riktigt kass.
 

POO

Panerai
Håller med, tycker den var fruktansvärt dålig. Välgjord rent tekniskt, men dålig. Rollade på låg höjd med helikopter var det första jag lackade ur på, sen för att inte tala om alla klyschor. Hela filmen kändes som en parodi på en Bond-film. Vissa sekvenser tycker jag var bra, till exempel precis i inledningen, och även att Waltz var med... Men all in all, riktigt kass.

ÄNTLIGEN! Helikopterscenen ja, men där hoppades man på att de bara ville göra en ordentlig entré och det fortfarande fanns hopp. Parodi är inte långt ifrån stundtals. Hade man bara slutat vilja imponera på kidzen...
När han knuffade runt Fiaten fick mitt sällskap brotta ner mig för att jag inte skulle gå...
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Håller med, tycker den var fruktansvärt dålig. Välgjord rent tekniskt, men dålig. Rollade på låg höjd med helikopter var det första jag lackade ur på, sen för att inte tala om alla klyschor. Hela filmen kändes som en parodi på en Bond-film. Vissa sekvenser tycker jag var bra, till exempel precis i inledningen, och även att Waltz var med... Men all in all, riktigt kass.

Kanske är för jag inte sett något annat än Skyfall och Spectre sedan Goldeneye. Men jag tyckte Spectre var så bra att jag gick 2 gånger på bio den här veckan :p

Dock tycker jag vissa scener var galet uttdragna. Helikopterscenen och biljakten höll på allllldeles för länge.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Hoppas alla förstår att detta är ett 100% regisserat stunt av Omegas PR-avdelning. Inte direkt så att Craig bara fick feeling och gav honom klockan från sin egen arm. DET hade varit coolt på riktigt.
 

Omega87

Rolex
Hoppas alla förstår att detta är ett 100% regisserat stunt av Omegas PR-avdelning. Inte direkt så att Craig bara fick feeling och gav honom klockan från sin egen arm. DET hade varit coolt på riktigt.

Får såklart den känslan också... Man måste vara extra (käll)kritisk på nätet nuförtiden..
 

månljus

Panerai
Hoppas alla förstår att detta är ett 100% regisserat stunt av Omegas PR-avdelning. Inte direkt så att Craig bara fick feeling och gav honom klockan från sin egen arm. DET hade varit coolt på riktigt.
Jag utgick ifrån att alla förstod det. Men sånt kanske ändå bör förtydligas.
Får såklart den känslan också... Man måste vara extra (käll)kritisk på nätet nuförtiden..
Självklart är det regisserat. Att grabben ens fick vara med i Ellen Degeneres program är tack vare genomtänkt pr.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Hade vart roligt om han hade förärat klockan utan medföljande mediacirkuspådrag,
för mig bekräftar och cementerar sånt här PR trams än mer min misantropiska livsåskådning.
 

GulDan

Omega
2-Faktor
Klippet är ju underbart! Mycket cred till DC. Filmen däremot lämnar en del att önska. tekniskt välgjord, absolut. Inledningsscenen i Mexiko är ju mäktig. Sen får de lite hybris och jag fattar inte varför de ska blanda in massa personligt tjafs kring Bond och försöka knyta ihop alla Craig´s filmer. Det blir en aning krystat. Men Bond är alltid Bond och filmen kommer ses många gånger :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är lite lätt allergisk mot Ellen's talkshow men fint gjort. Den resan han blev bjuden på där kommer vara ett minne för livet.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Jag tror grabben är super glad även om vi lever i en cyniskvärld. So what om det är ett stunt grabben fick en 007 omega och det är fakta!
 
Topp