• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daniel S

Uret24

Cartier
Gjorde ett byte med Daniel på distans, Omega Speedmaster vs Rolex Datejust. Det var inga konstigheter:) klockorna skickades och allt fungerande perfekt. Tydlig & trevlig kommunikation. Daniel swishade smidigt över mellanskillnaden till mig först när min klocka var framme hos honom.
100% Goodguy som jag gärna gör fler affärer med i framtiden. Tack!
 

Henke82

Omega
2-Faktor
Köpte nästan en Omega Seamaster av Daniel. Vi kom dock överens om retur. Exemplariskt trevligt bemötande. 100% GG och mina varmaste rekommendationer.
 

Sond

Patek
Köpt en klocka. Mycket smidig affär. Skulle köpa/sälja igen av Daniel utan veckan. Absolut GG.
 

speffy

Cartier
2-Faktor
Sålt en Tudor till Daniel.
Snabb och smidig affär utan några konstigheter, så 100% GG
 

mackan_108

Cartier
Köpte mig en Rolex 16800 av Daniel! Klockan var som utlovad 100% GG på detta!
Köpte även en Rolex Claps 78360 låset var som beskrivet och som bilder uppvisade inga som helst konstigheter!

Tvekar inte att göra fler affärer med dig!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Rolex plånbok av Daniel, 1000% goodguy :)
Allt stämde överens med beskrivningen.
 

brinktime

Cartier
2-Faktor
Hjälpte en polare att köpa en Speedmaster av Daniel. Goodguy till tusen, mötte upp mig på jobbet och gjorde affären f2f och snackade lite klockor. Skön snubbe som jag gärna gör fler affärer med :)
 
Topp