• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daruvar

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har sålt i 20k-klassen till Daruvar. Trevlig kommunikation och korrekt på alla sätt och vis. Rekommenderas!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt GS, utmärkt att ha göra med.
Affären var klar inom några timmar, faktiskt en av de smidigaste jag har stött på :)
IMG_2722.JPG
 

Noxin

Omega
Köpt GS. Bra kommunikation och beskrivning av klockan. Jag swishade och han lade på lådan på direkten utan problem. Good guy!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Bytte klockor med @Daruvar och fick en liten mellanpeng till mig. Allt funkade klockrent! Tydlig kommunikation, snabb överföring, bra beskrivet objekt. Trevlig pratstund f2f. Bra känsla efteråt. Goodguy!!!
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har precis avslutat en lite större (för mig) bytesaffär med Daruvar, affären gjordes på distans och allt flöt på precis så som man vill.

Tydligt och trevligt! Objektet precis som beskrivet osv.

Rekommenderas!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har sålt en klocka på distans till denne trevlige herre. Inga problem och mycket smidigt. Rekommendationer!
 

johmag

Omega
Köpt klocka av medlem. Bra och tydlig beskrivning, snabb och hjälpsam. Trevlig pratstund vid affär f2f.
100% seriös.
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort affärer och sålt en klocka i det övre segmentet till denna förträffliga herre! Väldigt härlig människa med sunda tankar och snabb till beslut.
Kan varmt rekommendera @Daruvar för framtida affärer och tvekar inte att göra fler med honom, 150% GG
 
Topp