Skulle verkligen vilja se hur den såg ut från sidan. Vart köper man ett sånt plexi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle verkligen vilja se hur den såg ut från sidan. Vart köper man ett sånt plexi?
Inga problemTack för att du tog dig tiden, ser coolt ut, skall göra samma på en av mina![]()
Ser mycket bra ut, vad kostade recuten?Resultat från recut! Den ser riktigt skarp ut med fina flutes. Kan varmt rekommendera Tempus i NL om man funderar på att göra en recut!![]()
Förstår inte riktigt beskrivningen. Är det som att ändlänkarna sitter lite löst och skaver mot boetten? Om så är fallet och du har ett glapp (märks tydligast underifrån) kan du nypa ihop ändlänkarna med en tång för att nypa bättre mot boetten.Är nybliven DJ ägare av en 16234. Nyförälskelsen är total, men har inte bänkat mig med ”rasslet” som kommer inte från ändlänkarna mot boetten. Har nån ett bra tips på vad man enkelt kan göra själv för att lindra?![]()
Ja precis. Upplever att man inte hör rasslet från armbandet utan just i mötet mellan armband och klocka.Förstår inte riktigt beskrivningen. Är det som att ändlänkarna sitter lite löst och skaver mot boetten? Om så är fallet och du har ett glapp (märks tydligast underifrån) kan du nypa ihop ändlänkarna med en tång för att nypa bättre mot boetten.
Yes testa det, behövs nog inte mycket arbete heller för att få den att nypa. Om du vänder på klockan och skakar den lätt kan man ibland se vart den glappar för att undvika att överjobba materialet.Ja precis. Upplever att man inte hör rasslet från armbandet utan just i mötet mellan armband och klocka.
Får testa att tejpa en tång och testa nypa ihop ändlänkarna, köper logiken att det kan sitta där. Tack för tipset!
Jag gillar den! Blir lite sugen på en sådanVad tror ni om den nya färgen "Green Ombré"?
Hiss/Diss?
![]()