Ser dyrt ut....Gruppbild med lite mer guld. Only for you ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser dyrt ut....Gruppbild med lite mer guld. Only for you ;-)
Gruppbild med lite mer guld. Only for you ;-)
![]()
Helt rätt!Det känns ju hemtrevligtsen ville jag ändå ha vita skivor så då tyckte jag det var lika bra att prova på modersmålet.
Helt rätt!
Svarta tavlan kommer lyfta den där ett snäpp. Kanonkombo.
Ännu bättre, två snäpp!Tavlan är mörkbrunÄr en svart tavla som bleknat/mattats eller vad man vill kalla det och fått en fantastisk mörk mocca-ton.
![]()
Den är fin! Kan ta en sådan mot min röda sub till ett bra pris men är rädd att den är stört omöjlig att sälja...Bara älskar smurfen
Nejdå, annars köper jag denDen är fin! Kan ta en sådan mot min röda sub till ett bra pris men är rädd att den är stört omöjlig att sälja...
Gruppbild med lite mer guld. Only for you ;-)
![]()
Riktigt snyggt! Påminner ju lite om Lebens (va' det väl som köpte en ny brun DD nyligen).Smet in på Bergströms på lunchen.
Mission complete! Sjukt nöjd med resultatet. Tack Bergströms!
![]()
Riktigt snyggt! Påminner ju lite om Lebens (va' det väl som köpte en ny brun DD nyligen).