LyxfällanNästa
Basic
Riktigt stiligt!Tycker den fungerar svinbra på läder.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt stiligt!Tycker den fungerar svinbra på läder.
![]()
Grymt nöjd! Så nöjd att jag sålde länken, svär i kyrkan nu @Aurum haha. Men den finansierade o andra sidan halva bilen vi behövde köpa också.Riktigt stiligt!
Inte riktigt ok, men man kan köpa nytt när man blivit klokare… HeheGrymt nöjd! Så nöjd att jag sålde länken, svär i kyrkan nu @Aurum haha. Men den finansierade o andra sidan halva bilen vi behövde köpa också.
Bara att ta sig till närmsta Rolex-butik och köpa ett par, dom kostar inte så fasligt mycket. Dock är det inte säkert dom vill montera dom åt dig om inte modellen ursprungligen fanns på läderband, har varit med om det själv.Hur resonerar ni kring bandstift?
Har klockan på band och äger inga bandstift i guld.
Genuint dåligt med stål pga nötning eller inte så viktigt vid sporadisk användning?
Det är inte så noga så länge det är rent och diametern är rätt. Långt från alla tillverkare som använder guld. Rolex guldstigt är även veka och inte gjorda för band.Hur resonerar ni kring bandstift?
Har klockan på band och äger inga bandstift i guld.
Genuint dåligt med stål pga nötning eller inte så viktigt vid sporadisk användning?
Jag tror den kombinationen är oslagbar gentemot mörkgrönt eller vinröttStort tack!
Sitter och filosoferar kring färger och typ av band. Det svarta är onekligen en riktigt bra match, men det går ju inte att undvika spekulationer kring hur det skulle sett ut med säg mörkgrönt eller vinrött...
![]()
Nu ligger det faktiskt ett mörkrött hemma som väntar på att monteras. Funderar på om jag skall våga byta det själv eller åka in till Bergströms. Är nojig över att råka repa guldet...Jag tror den kombinationen är oslagbar gentemot mörkgrönt eller vinrött![]()
Låt inte bandstiften fjädra upp på ovansidan av bandhornen bara ;-) Bakdelarna kan gott ha sina repor tycker jag!Nu ligger det faktiskt ett mörkrött hemma som väntar på att monteras. Funderar på om jag skall våga byta det själv eller åka in till Bergströms. Är nojig över att råka repa guldet...
Bara tejpaNu ligger det faktiskt ett mörkrött hemma som väntar på att monteras. Funderar på om jag skall våga byta det själv eller åka in till Bergströms. Är nojig över att råka repa guldet...
Låt inte bandstiften fjädra upp på ovansidan av bandhornen bara ;-) Bakdelarna kan gott ha sina repor tycker jag!
Ni övertygar. Kanske får ge mig på ett försök till helgen. Antingen får ni en bild eller ett argt inlägg.Bara tejpa![]()