• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daytona Hulk! Borde den finnas?

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Finns ju en snarlik Tudor !
image.jpg
 

Apansson

Torpare
Nja. Rolex ska nog vara lite klassiskt i min bok utan att sväva ut för mycket. Det är ju trots allt det ikoniska med Rolex som till stor del håller myten levande. Igenkänningsfaktorn. :)
 

MånsT

Rolex
Denna typ av Daytona finns. Om jag inte missminner mig heter serien "Beach" och finns i flera färger. Alla skarpa.
116519-beach-green-e7.jpg


Edit: För att besvara frågan: Ja, den är existensberättigad! Byt ut det gröna lädret mot matchande länk i vitguld så hade jag burit den med glädje :bag:
 
Senast ändrad:

4cie

Rolex
2-Faktor
Denna typ av Daytona finns. Om jag inte missminner mig heter serien "Beach" och finns i flera färger. Alla skarpa.
116519-beach-green-e7.jpg


Edit: För att besvara frågan: Ja, den är existensberättigad! Byt ut det gröna lädret mot matchande länk i vitguld så hade jag burit den med glädje :bag:

Jag hade burit en vitgulds-daytona med vitguldslänk oavsett vad det är för tavla på den :p
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag röstar automatiskt nej till allt som har med Daytona att göra eftersom det är en så ointressant kronograf men om jag skulle få för mig att Daytona vore något så är spontant grönt en svår färg. Hulken är ju fulsnygg. Eftersom Daytonan är fulful blir det för mycket fult helt enkelt.
 
Topp